Viking łodzie Aluminiowe

VIKING 750LC

Wyposażanie standardowe łodzi:

  1. Podłoga i górny pokład z blachy ryflowanej
  2. Samospływ wody z pokładu
  3. Standardowe lakierowanie łodzi (jednobarwne, RAL 7016 Antracyt)
  4. Otwierana brama dziobowa
  5. Wciągarka ręczna bramy dziobowej
  6. Relingi burtowe
  7. Reling rufowy
  8. Sterówka półotwarta na rufie z pełną wysokością stania(z możliwością demontażu górnej części do transportu), w skład której wchodzą:
    • 4 szyby szklane,
    • kierownica,
    • przekładnia hydrauliczna,
    • sterociąg hydrauliczny,
    • elektryczny panel sterowniczy,
    • przepusty z tworzywa sztucznego na kable i przewody,
  9. Instalacja elektryczna (podłączenie elementów osprzętu elektrycznegodo panela sterowniczego, akumulatora i silnika*)
  10. 3 bakisty zamykane
  11. 3 słupy cumownicze (poler)
  12. 6 knag cumowniczych (aluminiowych)
  13. Demontowalne ławki burtowe dla 8 pasażerów
  14. Aluminiowe mocowanie na czujnik echosondy na pawęży
  15. Aluminiowe mocowanie na anodę
  16. Stopnie rufowe przy obu burtach
  17. Siedzisko sternika na bakiście rufowej
  18. Pojemnik na akumulator z mocowaniem
  19. Główny wyłącznik prądu
  20. Duża płyta pawężowa
  21. Stacjonarny zbiornik paliwa 140L
  22. Czujnik poziomu paliwa
  23. Wskaźnik poziomu paliwa
  24. Wlew paliwa
  25. Odpowietrzenie zbiornika paliwa
  26. Oświetlenie nawigacyjne
  27. Oświetlenie sterówki
  28. Anoda

Viking 750LC to pierwsza tego typu łódź transportowo-desantowa w kolekcji firmy Viking. Potężna konstrukcja podpokładowa, 7 komór wypornościowych oraz otwierana brama dziobowa są jej największą zaletą.

Konfiguracja łodzi

4. Bakista rufowa pojedyncza
19. Kabina aluminiowa z szybami

Wersje modelu

Dane techniczne

Łódź aluminiowa Viking750LC
długość kadłuba[m]7,49
szerokość kadłuba[m]2,43
masa łodzi bez silnika[kg]1300
załoga max[osoby]12
kolumna silnika[mm]XL-637
silnik przyczepny[kW]184
maksymalna masa silnika[kg]274
typ napędu głównegomechaniczny
kategoria projektowaC