Viking 750LC to pierwsza tego typu łódź transportowo-desantowa w kolekcji firmy Viking. Potężna konstrukcja podpokładowa, 7 komór wypornościowych oraz otwierana brama dziobowa są jej największą zaletą. Duża ładowność oraz uniwersalność to niezaprzeczalne atuty tej jednostki. Nawet mały silnik o mocy 100KM pozwala na rozpędzenie tej jednostki do blisko 60Km/h oraz bezpieczny transport towarów i ludzi.
Viking 750LC

Dane techniczne
Łódź aluminiowa Viking | 750LC | |
---|---|---|
długość kadłuba | [m] | 7,49 |
szerokość kadłuba | [m] | 2,43 |
masa łodzi bez silnika | [kg] | 1300 |
masa łodzi z silnikiem | [kg] | 1574 |
masa łodzi całkowicie załadowanej | [kg] | 3174 |
maksymalna wysokość nad wodnicą | [m] | 2,35 |
załoga max | [osoby] | 12 |
kolumna silnika | [mm] | XL-637 |
silnik przyczepny | [kW] | 184 |
maksymalna masa silnika | [kg] | 274 |
typ napędu głównego | mechaniczny | |
kategoria projektowa | C | |
nominalna pojemność stałego zbiornika | dm3 | 69 |
- fotel sternika na obrotnicy, stacjonarny
- fotel obrotowy na nodze demontowalnej
- fotel pasażera na obrotnicy stacjonarny
- szeroka ławka rufowa z bakistą
- bakista rufowa pojedyncza
- pokrywa zbiornika paliwa
- bakista dziobowa
- bakista w ławce środkowej
- ławka dziobowa z komorą wypornościową
- bakista długa na wędki
- łódź sterowana silnikiem na rumpel
- stopień rufowy
- ławka środkowa demontowalna
- sterówka
- sterówka pasażera bez kierownicy
- pokład spiningowy duży
- pokład spiningowy mały
- gniazdo fotela demontowalnego
- daszek nad sterówką
- kabina aluminiowa z szybami (wersja v)
- knaga aluminiowa
- reling