Viking 420 powstał na skutek kompromisu pomiędzy mniejszą łodzią Viking 390 a większą jednostką Viking 460. Jest to uniwersalna jednostka dla wędkarzy lubiących łowić ryby spokojnego żeru jak i drapieżniki. Przestronny płaski pokład oraz możliwość dowolnej konfiguracji w 15 wersjach stawia tą łódź w czołówce najlepszych łodzi wędkarskich w Europie.
Viking 420

Dane techniczne
Łódź aluminiowa Viking | 420 | |
---|---|---|
długość kadłuba | [m] | 4,19 |
szerokość kadłuba | [m] | 1,85 |
masa łodzi bez silnika | [kg] | 230 |
masa łodzi z silnikiem | [kg] | * |
masa łodzi całkowicie załadowanej | [kg] | 700 |
maksymalna wysokość nad wodnicą | [m] | 0,75 |
załoga max | [osoby] | 4/5 |
kolumna silnika | [mm] | L-508 |
silnik przyczepny | [kW] | 40 |
maksymalna masa silnika | [kg] | 110 |
typ napędu głównego | mechaniczny | |
kategoria projektowa | C/D | |
nominalna pojemność stałego zbiornika | dm3 | |
* w zależnosci od masy rzeczywistej, wersji kadłuba, wyposażenia I rodzaju silnika |
- fotel sternika na obrotnicy, stacjonarny
- fotel obrotowy na nodze demontowalnej
- fotel pasażera na obrotnicy stacjonarny
- szeroka ławka rufowa z bakistą
- bakista rufowa pojedyncza
- pokrywa zbiornika paliwa
- bakista dziobowa
- bakista w ławce środkowej
- ławka dziobowa z komorą wypornościową
- bakista długa na wędki
- łódź sterowana silnikiem na rumpel
- stopień rufowy
- ławka środkowa demontowalna
- sterówka
- sterówka pasażera bez kierownicy
- pokład spiningowy duży
- pokład spiningowy mały
- gniazdo fotela demontowalnego
- daszek nad sterówką
- kabina aluminiowa z szybami (wersja v)
- knaga aluminiowa
- reling