Viking łodzie Aluminiowe
420 Główne

VIKING 420

Wyposażanie standardowe łodzi:

  1. Podłoga z blachy ryflowanej, górny pokład z blachy gładkiej
  2. Ławka rufowa z bakistą
  3. Ławka dziobowa z komorą wypornościową
  4. Demontowalna ławka środkowa
  5. Wykładzina winylowa na ławkach
  6. 4 knagi aluminiowe
  7. Relingi dzielone
  8. Rolka dziobowa
  9. Rolka rufowa
  10. Wykończenie łodzi: odbojnica, profil gumowy typu C zabezpieczający zrębnicę pokładu
  11. Zewnętrzne powierzchnie burt oraz rufy wyklejone folią z wzorami graficznymi (wzory dostępne na stronie firmy https://vikinglodzie.pl/ ) Zmiana na lakierowanie zewnętrzne dopłata 1000 zł (nie dotyczy lakierów metalicznych i matowych)
  12. Ucho dziobowe
  13. Aluminiowe mocowanie na czujnik echosondy na pawęży
  14. Spust wody z kokpitu (korek spustowy)
  15. Aluminiowe mocowanie na anodę
  16. Przepust na kable
  17. Duża płyta pawężowa
  18. Mała płyta pawężowa
  19. Anoda
  20. Czarna wykładzina na burtach

 

Viking 420 powstał na skutek kompromisu pomiędzy mniejszą łodzią Viking 390 a większą jednostką Viking 460. Jest to uniwersalna jednostka dla wędkarzy lubiących łowić ryby spokojnego żeru jak i drapieżniki. Przestronny płaski pokład oraz możliwość dowolnej konfiguracji w 15 wersjach stawia tą łódź w czołówce najlepszych łodzi wędkarskich w Europie.

Konfiguracja łodzi

1. Fotel sternika na obrotnicy, stacjonarny
4. Szeroka ławka rufowa z bakistą
5. Bakista rufowa pojedyncza
6. Pokrywa zbiornika paliwa
7. Bakista dziobowa
8. Bakista w ławce środkowej
10. Bakista długa na wędki
12. Stopień rufowy
13. Ławka środkowa demontowalna
14. Sterówka
17. Pokład spiningowy mały
18. Gniazdo fotela demontowalnego
21. Knaga aluminiowa
22. Reling

Wersje modelu

Dane techniczne

Łódź aluminiowa Viking420
długość kadłuba[m]4,19
szerokość kadłuba[m]1,85
masa łodzi bez silnika[kg]230
załoga max[osoby]4/5
kolumna silnika[mm]L-508
silnik przyczepny[kW]40
maksymalna masa silnika[kg]110
typ napędu głównegomechaniczny
kategoria projektowaC/D