Viking łodzie Aluminiowe

VIKING 850

CENA NETTO: 163.414 PLN

Wyposażanie standardowe łodzi:

    1. Podłoga i górny pokład z blachy ryflowanej
    2. Pokład samospływowy
    3. Drzwi rufowe
    4. Reling dachowy
    5. Reling dziobowy
    6. Relingi burtowe
    7. Reling rufowy
    8. Wykończenie łodzi: odbojnica, profil gumowy zabezpieczający zrębnicę pokładu
    9. Obrotowy fotel sternika
      10 .2 bakisty w kabinie ( prawa i lewa strona)
    10. Tapicerka siedziska w kabinie
    11. Oświetlenie kabiny
    12. Oświetlenie nawigacyjne
    13. Oświetlenie pokładu
    14. Pulpit sternika, w skład którego wchodzi:

– kierownica,
– przekładnia hydrauliczna* 
– sterociąg hydrauliczny*
– elektryczny panel sterowniczy- przepusty na kable i przewody
– 7 szyb w kabinie ze szkła bezpiecznego
– wycieraczka szyby sternika

  1. Główny wyłącznik prądu
  2. Pojemnik na akumulator z mocowaniem
  3. Pompa zęzowa automatyczna
  4. Instalacja elektryczna (podłączenie elementów osprzętu elektrycznego do panela sterowniczego, akumulatora i silnika*)
  5. Lakierowanie zewnętrzne burt (RAL7016 Antracitgrau )
  6. Lakierowanie zewnętrzne kabiny (Biały)
  7. Duża płyta pawężowa
  8. Stacjonarny zbiornik paliwa o poj. 200 l
  9. Wlew paliwa
  10. Otwór rewizyjny przy wlewie paliwa
  11. Odpowietrzenie zbiornika paliwa
  12. Czujnik poziomu paliwa w zbiorniku
  13. Wskaźnik poziomu paliwa
  14. Aluminiowe mocowanie na czujnik echosondy na pawęży
  15. Aluminiowe mocowanie na anodę
  16. Przednie drzwi kabiny
  17. Anoda

* do silnika o maksymalnej mocy 150 KM (powyżej 150 KM, różnicę w cenie sterociągu i przekładni pokrywa klient)

  1. fotel sternika na obrotnicy, stacjonarny
  2. fotel obrotowy na nodze demontowalnej
  3. fotel pasażera na obrotnicy stacjonarny
  4. szeroka ławka rufowa z bakistą
  5. bakista rufowa pojedyncza
  6. pokrywa zbiornika paliwa
  1. bakista dziobowa
  2. bakista w ławce środkowej
  3. ławka dziobowa z komorą wypornościową
  4. bakista długa na wędki
  5. łódź sterowana silnikiem na rumpel
  6. stopień rufowy
  1. ławka środkowa demontowalna
  2. sterówka
  3. sterówka pasażera bez kierownicy
  4. pokład spiningowy duży
  5. pokład spiningowy mały
  6. gniazdo fotela demontowalnego
  1. daszek nad sterówką
  2. kabina aluminiowa z szybami (wersja v)
  3. knaga aluminiowa
  4. reling

Interesuje Ciebie inna wersja? Skontaktuj się z Nami

Certyfikat PRSWyświetl certyfikat PRS

Wygoda, bezpieczeństwo oraz uniwersalność użytkowania. Łódź dla wymagających wędkarzy, jednostka dla służb specjalnych lub dla zawodowych rybaków. Viking 850 Ocean to duża wyporność, szeroki pokład, duży zapas paliwa i wygodna obszerna kajuta.

Łódź aluminiowa Viking 850 Ocean
długość kadłuba[m]8,54
szerokość kadłuba[m]2,48
masa łodzi bez silnika[kg]1840
masa łodzi z silnikiem[kg]*
masa łodzi całkowicie załadowanej[kg]3020
maksymalna wysokość nad wodnicą[m]2,5
załoga max[osoby]10
kolumna silnika[mm]XL-637
silnik przyczepny[kW]221 lub 2x110
maksymalna masa silnika[kg]**
typ napędu głównegomechaniczny
kategoria projektowaC
nominalna pojemność
stałego zbiornika
dm3200
* w zależnosci od masy rzeczywistej, wersji kadłuba, wyposażenia I rodzaju silnika
** dane producenta, w zależności od modelu silnika