Viking 780 to konstrukcyjnie podobna łódz do swojego poprzednika Vikinga 700. Na jego bazie została skonstruowana nowa jednostka , jeszcze bardziej pojemna oraz z większymi możliwościami rozbudowy. Długość kadłuba jest w praktyce taka sama lecz pokład posiada większą możliwość konfiguracji a łódź stała się jednostką uniwersalną. Możemy ją przystosować dla wędkarzy, na potrzeby służb ratowniczych, oraz turystyki motorowodnej.
Viking 780L

Dane techniczne
Łódź aluminiowa Viking | 780L | |
---|---|---|
długość kadłuba | [m] | 7,8 |
szerokość kadłuba | [m] | 2,48 |
masa łodzi bez silnika | [kg] | 1400 |
masa łodzi z silnikiem | [kg] | 1650 |
masa łodzi całkowicie załadowanej | [kg] | 3300 |
maksymalna wysokość nad wodnicą | [m] | 2,32 |
załoga max | [osoby] | 12 |
kolumna silnika | [mm] | XL-637 |
silnik przyczepny | [kW] | 184 |
maksymalna masa silnika | [kg] | 274 |
typ napędu głównego | mechaniczny | |
kategoria projektowa | ||
nominalna pojemność stałego zbiornika | dm3 | 300 |
- fotel sternika na obrotnicy, stacjonarny
- fotel obrotowy na nodze demontowalnej
- fotel pasażera na obrotnicy stacjonarny
- szeroka ławka rufowa z bakistą
- bakista rufowa pojedyncza
- pokrywa zbiornika paliwa
- bakista dziobowa
- bakista w ławce środkowej
- ławka dziobowa z komorą wypornościową
- bakista długa na wędki
- łódź sterowana silnikiem na rumpel
- stopień rufowy
- ławka środkowa demontowalna
- sterówka
- sterówka pasażera bez kierownicy
- pokład spiningowy duży
- pokład spiningowy mały
- gniazdo fotela demontowalnego
- daszek nad sterówką
- kabina aluminiowa z szybami (wersja v)
- knaga aluminiowa
- reling