Viking 650C to przygotowana na bardzo trudne warunki łódź przybrzeżna. Łódź znajduje kolejnych klientów wśród właścicieli baz wędkarskich, instytucji badawczych i wędkarzy morskich. Przygotowana na skrajnie złe warunki pogodowe w kategorii C jest niewątpliwie jedną z najlepszych łodzi Viking. Łódź dostępna również w innych propozycjach zabudowy V-650HT – łódź z kabiną zamykaną, V-650HT2 – łódź z podwyższaną kabiną zamykaną, V-650CR – łódź z centralnie umiejscowioną konsolą sterowniczą wz z dachem aluminiowym.
Viking 650HT

Dane techniczne
Łódź aluminiowa Viking | 650HT | |
---|---|---|
długość kadłuba | [m] | 6,84 |
szerokość kadłuba | [m] | 2,44 |
masa łodzi bez silnika | [kg] | 1120 |
masa łodzi z silnikiem | [kg] | 1242 |
masa łodzi całkowicie załadowanej | [kg] | 1742 |
maksymalna wysokość nad wodnicą | [m] | 2,14 |
załoga max | [osoby] | 8 |
kolumna silnika | [mm] | XL-637 |
silnik przyczepny | [kW] | 184 |
maksymalna masa silnika | [kg] | 267 |
typ napędu głównego | mechaniczny | |
kategoria projektowa | C | |
nominalna pojemność stałego zbiornika | dm3 | 69-150 |
- fotel sternika na obrotnicy, stacjonarny
- fotel obrotowy na nodze demontowalnej
- fotel pasażera na obrotnicy stacjonarny
- szeroka ławka rufowa z bakistą
- bakista rufowa pojedyncza
- pokrywa zbiornika paliwa
- bakista dziobowa
- bakista w ławce środkowej
- ławka dziobowa z komorą wypornościową
- bakista długa na wędki
- łódź sterowana silnikiem na rumpel
- stopień rufowy
- ławka środkowa demontowalna
- sterówka
- sterówka pasażera bez kierownicy
- pokład spiningowy duży
- pokład spiningowy mały
- gniazdo fotela demontowalnego
- daszek nad sterówką
- kabina aluminiowa z szybami (wersja v)
- knaga aluminiowa
- reling