Viking łodzie Aluminiowe

VIKING 650 C

CENA NETTO: 95.121 PLN

Wyposażanie standardowe łodzi:

  1. Podłoga i górny pokład z blachy ryflowanej
  2. Samospływ wody z pokładu
  3. Ławka dziobowa z blachy ryflowanej
  4. Bakista dziobowa zamykana klapą plastikową
  5. Półki naburtowe ze spływem wody
  6. Drzwiczki rufowe z uchwytem i zamknięciem ryglowym
  7. Komora zbiornika paliwa w części rufowej,pod podłogą, zamykana klapą z blachy ryflowanej,
  8. Stacjonarny zbiornik paliwa 150 l
  9. Czujnik poziomu paliwa
  10. Wlew paliwa
  11. Odpowietrzenie zbiornika paliwa
  12. Reling całościowy (podwyższony w części dziobowej)
  13. Konsola sterownicza – pulpit sternika, w skład którego wchodzą:
  14. – kierownica
    – przekładnia i sterociąg mechaniczny
    – elektryczny panel sterowniczy,
    – przepusty z tworzywa sztucznego na kable i przewody,
    – fotel sternika
    – fotel pasażera
    – wskaźnik poziomu paliwa w zbiorniku
    – bakista przed konsolą zamykana klapą aluminiową ryflowaną
    – podnóżek w konsoli

  15. 4 przyspawane knagi cumownicze – aluminiowe
  16. 8 aluminiowych uchwytów transportowych na wędki, na rufie łodzi
  17. Oświetlenie nawigacyjne (lampa topowa biała, lampa burtowa zielona, lampa burtowa czerwona)
  18. Lakierowanie zewnętrzne burt (jednobarwne, kolor z palety RAL 7016 Antracyt)
  19. Wykończenie łodzi (odbojnica, gumowe zabezpieczenia krawędzi blach)
  20. Instalacja elektryczna (podłączenie elementów osprzętu elektrycznego
    do panela sterowniczego, akumulatora i silnik*)
  21. Duża płyta pawężowa
  22. Ucho dziobowe
  23. Pojemnik na akumulator z mocowaniem
  24. Aluminiowe mocowanie na czujnik echosondy na pawęży
  25. Aluminiowe mocowanie na anodę
  26. Anoda

  1. fotel sternika na obrotnicy, stacjonarny
  2. fotel obrotowy na nodze demontowalnej
  3. fotel pasażera na obrotnicy stacjonarny
  4. szeroka ławka rufowa z bakistą
  5. bakista rufowa pojedyncza
  6. pokrywa zbiornika paliwa
  1. bakista dziobowa
  2. bakista w ławce środkowej
  3. ławka dziobowa z komorą wypornościową
  4. bakista długa na wędki
  5. łódź sterowana silnikiem na rumpel
  6. stopień rufowy
  1. ławka środkowa demontowalna
  2. sterówka
  3. sterówka pasażera bez kierownicy
  4. pokład spiningowy duży
  5. pokład spiningowy mały
  6. gniazdo fotela demontowalnego
  1. daszek nad sterówką
  2. kabina aluminiowa z szybami (wersja v)
  3. knaga aluminiowa
  4. reling

Interesuje Ciebie inna wersja? Skontaktuj się z Nami

Certyfikat PRSWyświetl certyfikat PRS

Viking 650C to przygotowana na bardzo trudne warunki łódź przybrzeżna. Łódź znajduje kolejnych klientów wśród właścicieli baz wędkarskich, instytucji badawczych i wędkarzy morskich. Przygotowana na skrajnie złe warunki pogodowe w kategorii C jest niewątpliwie jedną z najlepszych łodzi Viking. Łódź dostępna również w innych propozycjach zabudowy V-650HT – łódź z kabiną zamykaną, V-650HT2 – łódź z podwyższaną kabiną zamykaną, V-650CR – łódź z centralnie umiejscowioną konsolą sterowniczą wz z dachem aluminiowym.

Łódź aluminiowa Viking 650C
długość kadłuba[m]6,84
szerokość kadłuba[m]2,44
masa łodzi bez silnika[kg]1100
masa łodzi z silnikiem[kg]1200-1300
masa łodzi całkowicie załadowanej[kg]1700
maksymalna wysokość nad wodnicą[m]2,49
załoga max[osoby]8
kolumna silnika[mm]XL-637
silnik przyczepny[kW]220,8
maksymalna masa silnika[kg]267
typ napędu głównegomechaniczny
kategoria projektowaC
nominalna pojemność
stałego zbiornika
dm369-150
* w zależnosci od masy rzeczywistej, wersji kadłuba, wyposażenia I rodzaju silnika
** dane producenta, w zależności od modelu silnika