Viking łodzie Aluminiowe
abc
550 Główne.
550c Model Główny
Viking 550

VIKING 550C

Wyposażanie standardowe łodzi:

  1. Podłoga i górny pokład z blachy ryflowanej
  2. Samospływ wody z pokładu
  3. Ławka dziobowa w kształcie ,,U” z blachy ryflowanej
  4. Otwarta ławka rufowa
  5. Reling całościowy (podwyższony w części dziobowej)
  6. Centralna konsola sterownicza – pulpit sternika, w skład którego wchodzą:- reling konsoli,
    – szyba konsoli z tworzywa sztucznego,
    – kierownica,
    – przekładnia kierownicza,
    – sterociąg,
    – elektryczny panel sterowniczy
    – przepusty z tworzywa sztucznego na kable i przewody,
    – bakista przed konsolą zamykana klapą aluminiową ryflowaną
  7. Bakista za sterówką
  8. 4 przyspawane knagi cumownicze – aluminiowe
  9. 8 aluminiowych uchwytów transportowych na wędki, na rufie łodzi
  10. Oświetlenie nawigacyjne (lampa topowa biała, lampa burtowa zielona,
    lampa burtowa czerwona)
  11. Pompa zęzowa (automatyczna)
  12. Stacjonarny zbiornik paliwa o pojemności 70 l
  13. Lakierowanie zewnętrzne burt (jednobarwne, RAL 7016 Anthrazitgrau)
  14. Wykończenie łodzi (odbojnica, profil gumowy typu C zabezpieczający zrębnicę pokładu)
  15. Instalacja elektryczna (podłączenie elementów osprzętu elektrycznego do panela sterowniczego*)
  16. Mała płyta pawężowa
  17. Duża płyta pawężowa
  18. Ucho dziobowe
  19. Aluminiowe mocowanie na czujnik echosondy na pawęży
  20. Aluminiowe mocowanie na anodę
  21. Anoda

Konfiguracja łodzi

1. Fotel sternika na obrotnicy, stacjonarny
3. Fotel pasażera na obrotnicy stacjonarny
4. Szeroka ławka rufowa z bakistą
7. Bakista dziobowa
14. Sterówka

Wersje modelu

Dane techniczne

Łódź aluminiowa Viking550
długość kadłuba[m]5,5
szerokość kadłuba[m]2,17
masa łodzi bez silnika[kg]500
załoga max[osoby]6
kolumna silnika[mm]L-508
silnik przyczepny[kW]66,2
maksymalna masa silnika[kg]170
typ napędu głównegomechaniczny
kategoria projektowaC