Viking łodzie Aluminiowe

VIKING 550 C-29

CENA NETTO: 56.341 PLN

Wyposażanie standardowe łodzi:

  1. Podłoga i górny pokład z blachy ryflowanej
  2. Samospływ wody z pokładu
  3. Ławka dziobowa w kształcie ,,U” z blachy ryflowanej
  4. Otwarta ławka rufowa
  5. Reling całościowy (podwyższony w części dziobowej)
  6. Centralna konsola sterownicza – pulpit sternika, w skład którego wchodzą:

    – reling konsoli,
    – szyba konsoli z tworzywa sztucznego,
    – kierownica,
    – przekładnia kierownicza,
    – sterociąg,
    – elektryczny panel sterowniczy
    – przepusty z tworzywa sztucznego na kable i przewody,
    – bakista przed konsolą zamykana klapą aluminiową ryflowaną

  7. Bakista za sterówką
  8. 4 przyspawane knagi cumownicze – aluminiowe
  9. 8 aluminiowych uchwytów transportowych na wędki, na rufie łodzi
  10. Oświetlenie nawigacyjne (lampa topowa biała, lampa burtowa zielona,
    lampa burtowa czerwona)
  11. Pompa zęzowa (automatyczna)
  12. Stacjonarny zbiornik paliwa o pojemności 70 l
  13. Lakierowanie zewnętrzne burt (jednobarwne, RAL 7016 Anthrazitgrau)
  14. Wykończenie łodzi (odbojnica, profil gumowy typu C zabezpieczający zrębnicę pokładu)
  15. Instalacja elektryczna (podłączenie elementów osprzętu elektrycznego do panela sterowniczego*)
  16. Mała płyta pawężowa
  17. Duża płyta pawężowa
  18. Ucho dziobowe
  19. Aluminiowe mocowanie na czujnik echosondy na pawęży
  20. Aluminiowe mocowanie na anodę
  21. Anoda

  1. fotel sternika na obrotnicy, stacjonarny
  2. fotel obrotowy na nodze demontowalnej
  3. fotel pasażera na obrotnicy stacjonarny
  4. szeroka ławka rufowa z bakistą
  5. bakista rufowa pojedyncza
  6. pokrywa zbiornika paliwa
  1. bakista dziobowa
  2. bakista w ławce środkowej
  3. ławka dziobowa z komorą wypornościową
  4. bakista długa na wędki
  5. łódź sterowana silnikiem na rumpel
  6. stopień rufowy
  1. ławka środkowa demontowalna
  2. sterówka
  3. sterówka pasażera bez kierownicy
  4. pokład spiningowy duży
  5. pokład spiningowy mały
  6. gniazdo fotela demontowalnego
  1. daszek nad sterówką
  2. kabina aluminiowa z szybami (wersja v)
  3. knaga aluminiowa
  4. reling

Wersje modelu

Certyfikat PRSWyświetl certyfikat PRS

Decydując się na łódź Viking 550 masz pewność, że kupujesz łódź idealną na wody przybrzeżne zarówno podczas połowów z toni, jak i połowów trollingowych. Od wielu, wielu lat jednostki tego rodzaju z powodzeniem służą wędkarzom na wymagających wodach przybrzeżnych Skandynawii. Lista możliwego wyposażenia dodatkowego jest tutaj ograniczona jedynie nośnością. Wykorzystaliśmy ten fakt i przygotowaliśmy dla Was wersje zabudowy łodzi Viking V-550CR z centralnie umiejscowioną sterówką wraz z dachem aluminiowym oraz V-550HT z otwartą kabiną aluminiową.

Łódź aluminiowa Viking 550
długość kadłuba[m]5,5
szerokość kadłuba[m]2,17
masa łodzi bez silnika[kg]500
załoga max[osoby]6
typ napędu głównegomechaniczny
kategoria projektowaC