Viking łodzie Aluminiowe

VIKING Barracuda 500-13

CENA NETTO: 43.902 PLN

Wyposażanie standardowe łodzi:

  1. Podłoga z blachy ryflowanej, górny pokład z blachy gładkiej
  2. 2 bakisty narożne na rufie
  3. Rolka dziobowa
  4. Rolka rufowa
  5. Bakista w ławce dziobowej
  6. Samospływ
  7. Wykończenie łodzi: odbojnica, profil gumowy typu C zabezpieczający zrębnicę
  8. Zewnętrzne powierzchnie burt oraz rufy wyklejone folią z wzorami graficznymi (wzory dostępne na stronie firmy https://vikinglodzie.pl/ ) Zmiana na lakierowanie zewnętrzne dopłata 1000 zł (nie dotyczy lakierów metalicznychi matowych)
  9. Ucho dziobowe
  10. Aluminiowe mocowanie na czujnik echosondy na pawęży
  11. Aluminiowe mocowanie na anodę
  12. Uchwyty na akumulator
  13. Mała płyta pawężowa
  14. Duża płyta pawężowa
  15. Aluminiowe knagi cumownicze (4 szt.)
  16. Relingi dzielone
  17. 3 gniazda pod fotel demontowalny
  18. Anoda

  1. fotel sternika na obrotnicy, stacjonarny
  2. fotel obrotowy na nodze demontowalnej
  3. fotel pasażera na obrotnicy stacjonarny
  4. szeroka ławka rufowa z bakistą
  5. bakista rufowa pojedyncza
  6. pokrywa zbiornika paliwa
  1. bakista dziobowa
  2. bakista w ławce środkowej
  3. ławka dziobowa z komorą wypornościową
  4. bakista długa na wędki
  5. łódź sterowana silnikiem na rumpel
  6. stopień rufowy
  1. ławka środkowa demontowalna
  2. sterówka
  3. sterówka pasażera bez kierownicy
  4. pokład spiningowy duży
  5. pokład spiningowy mały
  6. gniazdo fotela demontowalnego
  1. daszek nad sterówką
  2. kabina aluminiowa z szybami (wersja v)
  3. knaga aluminiowa
  4. reling

Wersje modelu

Certyfikat PRSWyświetl certyfikat PRS

W klasie łodzi do 500cm jest to model, który zaskarbił sobie przychylność wędkarzy lubiących szybko się przemieszczać z łowiska na łowisko. Możliwość większego silnika oraz 11 wersji konfiguracji pokładu daje nieograniczone możliwości wyposażenia.

Łódź aluminiowa Viking 500 Barracuda
długość kadłuba[m]5,03
szerokość kadłuba[m]2,15
masa łodzi bez silnika[kg]440
załoga max[osoby]4/6
typ napędu głównegomechaniczny
kategoria projektowaC/D