W klasie łodzi do 500cm jest to model, który zaskarbił sobie przychylność wędkarzy lubiących szybko się przemieszczać z łowiska na łowisko. Możliwość większego silnika oraz 11 wersji konfiguracji pokładu daje nieograniczone możliwości wyposażenia.
Viking 500 Barracuda

Dane techniczne
Łódź aluminiowa Viking | 500 Barracuda | |
---|---|---|
długość kadłuba | [m] | 5,03 |
szerokość kadłuba | [m] | 2,15 |
masa łodzi bez silnika | [kg] | 440 |
masa łodzi z silnikiem | [kg] | * |
masa łodzi całkowicie załadowanej | [kg] | 1000 |
maksymalna wysokość nad wodnicą | [m] | 1,15 |
załoga max | [osoby] | 4/6 |
kolumna silnika | [mm] | L-508 |
silnik przyczepny | [kW] | 44,1 |
maksymalna masa silnika | [kg] | ** |
typ napędu głównego | mechaniczny | |
kategoria projektowa | C/D | |
nominalna pojemność stałego zbiornika | dm3 | |
* w zależnosci od masy rzeczywistej, wersji kadłuba, wyposażenia I rodzaju silnika | ||
** dane producenta, w zależności od modelu silnika |
- fotel sternika na obrotnicy, stacjonarny
- fotel obrotowy na nodze demontowalnej
- fotel pasażera na obrotnicy stacjonarny
- szeroka ławka rufowa z bakistą
- bakista rufowa pojedyncza
- pokrywa zbiornika paliwa
- bakista dziobowa
- bakista w ławce środkowej
- ławka dziobowa z komorą wypornościową
- bakista długa na wędki
- łódź sterowana silnikiem na rumpel
- stopień rufowy
- ławka środkowa demontowalna
- sterówka
- sterówka pasażera bez kierownicy
- pokład spiningowy duży
- pokład spiningowy mały
- gniazdo fotela demontowalnego
- daszek nad sterówką
- kabina aluminiowa z szybami (wersja v)
- knaga aluminiowa
- reling