Viking łodzie Aluminiowe

VIKING 390

Wyposażanie standardowe łodzi:

  1. Podłoga i górny pokład z blachy ryflowanej
  2. Ławka rufowa z bakistą i zamykaną klapą aluminiową
  3. Demontowalna ławka środkowa
  4. Ławka dziobowa z komorą wypornościową
  5. Wykładzina winylowa na ławkach
  6. Knagi cumownicze aluminiowe 4 szt
  7. Rolka dziobowa
  8. Rolka rufowa
  9. Wykończenie łodzi standardowa odbojnica, profil gumowy typu C zabezpieczający zrębnicę pokładu)
  10. Zewnętrzne powierzchnie burt oraz rufy wyklejone folią z wzorami graficznymi (wzory dostępne na stronie firmy https://vikinglodzie.pl/ ) Zmiana na lakierowanie zewnętrzne dopłata 1000 zł (nie dotyczy lakierów metalicznych i matowych)
  11. Duża płyta pawężowa
  12. Mała płyta pawężowa
  13. Przepusty z tworzywa sztucznego na kable i przewody
  14. Ucho dziobowe
  15. Aluminiowe mocowanie na czujnik echosondy na pawęży
  16. Aluminiowe mocowanie na anodę
  17. Spust wody z kokpitu (korek spustowy)
  18. Reling dzielony
  19. Anoda
  20. Czarna wykładzina na burtach

Viking 390 świetnie sprawdzi się na wypad na ryby w gronie przyjaciół. Jak każda nasza łódź charakteryzuje się precyzją wykonania, wysokimi burtami oraz najwyższą dbałością o bezpieczeństwo użytkowników.

Konfiguracja łodzi

1. Fotel sternika na obrotnicy, stacjonarny
4.Szeroka ławka rufowa z bakistą
5. Bakista rufowa pojedyncza
6. Pokrywa zbiornika paliwa
7. bakista dziobowa
8. Bakista w ławce środkowej
10. Bakista długa na wędki
13. Ławka środkowa demontowalna
14. Setrówka
17. Pokład spiningowy mały
18. Gniazdo fotela demontowalnego
21.Knaga aluminiowa
22.Reling

Wersje modelu

Dane techniczne

Łódź aluminiowa Viking390
długość kadłuba[m]3,86
szerokość kadłuba[m]1,75
masa łodzi bez silnika[kg]190
załoga max[osoby]4
kolumna silnika[mm]L-508
silnik przyczepny[kW]18,4
maksymalna masa silnika[kg]82
typ napędu głównegomechaniczny
kategoria projektowaC