Jesteśmy dumni z tej łodzi. Łódź aluminiowa Viking 390 to pod wieloma względami nasza najlepsza średniej wielkości łódź wędkarska dla trzech lub czterech wędkarzy. Wody śródlądowe nie stanowią dla niej wyzwania – łódź jest niewiarygodnie stateczna, odporna na utrudnienia, takie jak kamienisty brzeg czy płycizna. Zanurzenie pustej łodzi V-390 to około 10 cm.
Silnik 25 KM to najmocniejszy silnik jaki można zamontować w łodzi V-390. Ważne jest jednak, żeby pamiętać, iż już 15 KM wystarczy, by ta stabilna i przestronna łódź wędkarska pokazała przysłowiowy „pazur”. Już przy tej mocy silnika ślizg jest gwarantowany, dzięki czemu można naszą „390tką” pływać naprawdę szybko i oszczędnie. Natomiast do pływania na spokojnym jeziorze w zupełności wystarczy silnik elektryczny.
Zapytaj pracownika firmy VIKING o silnik zaburtowy do swojej łodzi – dopasujemy i zaproponujemy Ci najbardziej odpowiedni!
Biorąc pod uwagę użyte do produkcji materiały i sposób wykonania (konstrukcja w całości spawana), projekt kadłuba, niezatapialność oraz wygodę użytkowania (przestronna, całkowicie płaska podłoga kokpitu, wysokość burty 55 – 61 cm), można zaryzykować stwierdzenie, że to najbezpieczniejsza i najlepsza łódź wędkarska w swojej klasie.
Wyposażymy Twoją nową łódź jak tylko chcesz. V-390 to niekoniecznie łódź wędkarska. Płaski pokład oraz ogromne możliwości jego konfiguracji i wyposażenia dodatkowego sprawiają, że nasza łódź jest bardzo dobrą propozycją dla osób chcących niekoniecznie dużej, ale zwrotnej i stabilnej, kompaktowej łodzi użytkowej, która może być wykorzystywana do prac na wodzie lub do rekreacyjnego pływania, nawet na nieco trudniejszych wodach (łódź spełnia wymagania kategorii projektowej C).
Materiał do produkcji łodzi Viking 390 to najwyższej jakości blacha aluminiowa o grubości 3 mm. Jest to aluminium PA11, posiadające wysoką odporność na korozję nawet w warunkach morskich.
Wszystkie spawy konstrukcyjne są spawami podwójnymi. W procesie produkcji łodzi Viking 390 nie używamy do budowy jej kadłuba ani jednego nitu, ani jednej śruby czy też wkręta. Tak jak wszystkie łodzie aluminiowe produkowane przez naszą firmę tak i Viking 390 ma dwie szczelne komory wypornościowe, które czynią z tej jednostki łódź niezatapialną.