Viking łodzie Aluminiowe

Targi Wędkarskie Rybomania Boatex Poznań 2017

Od 17 do 19 lutego, jak co roku w tym okresie – braliśmy udział w wystawie na Międzynarodowych Targach Poznańskich Rybomania / Boatex 2017. Tym razem na stoisku wielkości ponad 350 metrów kwadratowych pokazaliśmy niemal cały zakres naszej oferty (nie było najmniejszego modelu: Viking 330).
Targi Wędkarskie Rybomania Boatex Poznań 2017

Na stoisku na naszych gości czekało bardzo dużo ciekawych propozycji, łącznie 10 łodzi:

1. Viking 390 był pokazany w dwóch wersjach: surowa, nielakierowana prosta wersja z odkręcaną bakistą na wędki, szeroką, zamkniętą ławką rufową, przygotowana z dulkami pod wiosła, oraz jej bogatsza wersja odsłona, czyli łódź z konsolą sterowniczą, oświetleniem nawigacyjnym LED, wnętrzem wyklejonym wykładziną plamoodporną – antyzaczepową, z antracytowym lakierowaniem, dodatkowymi bakistami na wędki i osprzęt, oraz automatyczną pompą zęzową (zamontowaną na specjalne, indywidualne życzenie), silnikiem dziobowym HASWING CAYMAN 55 ze sterowaniem na pilota oraz kilkoma dodatkowymi drobiazgami, znacząco poprawiającymi wygodę korzystania z łodzi.

2. Viking 460 również był pokazany w dwóch wersjach: można było zobaczyć wersję z pokładem słonecznym, oraz z pokładem spiningowym, obydwie łodzie bogato wyposażone.

Obydwie łodzie pokazane na targach miały już swoich klientów i zostały specjalnie pod nich przygotowane. Obydwie jednostki – jedna ciemnogranatowa z dodatkowymi wzmocnieniami burt, a druga w kolorze antracytu budziły spore zainteresowanie i naszym zdaniem nie ma się co dziwić. Takie wyposażenie na takich łodziach w takich cenach – to naprawdę niecodzienność.

Zbiornik na ryby z pompami amerykańskiej firmy TRAC do napełniania i opróżniania (z maceratorem!) zbiornika – specjalnie przygotowane i wyposażone dla klientów konsole sterownicze, specjalnie przygotowane bakisty z zamknięciami, wykończenie łodzi wykładziną oraz tapicerką, wysokiej klasy echosonda, dodatkowe uchwyty na pagaje, silnik zaburtowy, silnik dziobowy MINN KOTA z tzw. kotwicą GPS i sterowaniem na pilot i pedały, uchwyty na downrigggery, automatyczna pompa zęzowa – to wszystko może być wyposażeniem również Twojej łodzi VIKING, jeszcze praktyczniejszej i jeszcze piękniejszej – bo przemyślanej razem z Tobą!

3. Dwa Vikingi 550 , jeden w uproszczonej – na życzenie klienta – niepolakierowanej wersji, a drugi w wersji z konsolą centralną – również budziły spore zainteresowanie. Nasz flagowy model doposażony w dach aluminiowy jest propozycją dla bardziej wymagających sterników, ceniących sobie trwałą, bezobsługową i odporną na warunki atmosferyczne osłonę przed słońcem i deszczem. Na targach królował antracyt – taki kolor burt daliśmy również tej łodzi Viking 550, ale jej dach wykończyliśmy w śnieżnej bieli – efekt widoczny jest na zdjęciach. Klient zawsze ma prawo wyboru koloru w jakim chce aby wykończyć łódź.

4. Viking 550 HT – był udostępniony do oglądania w formie podstawowej wersji, przygotowany do montażu dowolnego silnika zaburtowego z naszej palety (EVINRUDE, YAMAHA, MERCURY, HONDA, SUZUKI). Wypełniona nienasiąkliwą pianą zamknięto-komórkową, szybka i dzielna „fjordowa” kabinówka to coraz bardziej popularny punkt naszej oferty. My i nasi klienci bardzo dobrze wiemy dlaczego tak jest – zapytaj o parametry i cenę.

5. Viking 650 HT to nasza najnowsza propozycja. Morska łódź aluminiowa z kabiną, z możliwością montażu silnika zaburtowego do mocy maksymalnie 300 KM robiła furorę pod względem zainteresowania klientów! Niedługo wystawimy tę łódź również na targach w Rostocku, w Niemczech oraz w Szczecinie!

  • wygodna kajuta sztormowa (otwarta lub zamknięta)
  • szeroki i bezpieczny pokład
  • wzmocnione szyby pochylone do przodu (odporne na trudne warunki morskie)
  • luk wentylacyjny kabiny
  • wygodny dostęp do rufy łodzi (idealne dla wędkarzy)
  • możliwość indywidualnej konfiguracji wyposażenia
  • pokład samoodpływowy
  • stacjonarny zbiornik paliwa 100 l
  • możliwość zamontowania dodatkowych siedzisk/mocowań
  • łódź wędkarska / patrolow / turystyczna / robocza
  • silnik zaburtowy XL max. 300 KM
  • przestronne bakisty i schowki
  • sterowanie mechaniczne/hydrauliczne
  • łatwo dostępna, wygodna platforma rufowa
  • świetne właściwości nautyczne (bardzo dzielny w swojej klasie, morski kadłub)
  • oszczędna w użytkowaniu (małe opory hydrodynamiczne)

Już dostępna!

6. Viking 700 – w wersji bez toalety, za to z ogromną ilością miejsca na pokładzie jest już w drodze do klienta, na daleką północ – do Polskiej bazy wędkarskiej „Nord Star” na przylądku północnym (Nordkapp). Łódź wyposażona w 130 konny, niezawodny silnik firmy YAMAHA będzie służyć wędkarzom morskim podczas połowów na wybrzeżu Norwegii, na bardzo trudnych wodach. Nie możemy się doczekać relacji!!! Więcej zdjęć tej łodzi (jeszcze z testów przed pianowaniem dna) znajdziesz tutaj: KLIKNIJ TUTAJ

7. Viking 750 LC – zaprezentowana łódź będzie służyć firmie budowlanej – nie pierwszej, która zdecydowała się na nasz typ łodzi transportowo-desantowej. Ogromna w tej klasie nośność, oraz szerokość bramy wjazdowej 153 cm – predestynuje naszą 750 LC do wielu, wielu zadań. Ta jednostka, z tego co nam wiadomo będzie np. wozić minikoparkę i towar budowlany – jesteśmy pewni, że doskonale sobie poradzi. Sprawdźcie wszystkie zdjęcia i czekajcie na kolejne – już z pływania!