VIKING 750LC
Łódź Aluminiowa
Viking 750LC to pierwsza tego typu łódź transportowo-desantowa w kolekcji firmy Viking. Potężna konstrukcja podpokładowa, 7 komór wypornościowych oraz otwierana brama dziobowa są jej największą zaletą.

Dane techniczne łodzi:

długość
kadłuba
7,49 m

Szerokość
kadłuba
2,43 m

Masa łodzi
bez silnika
1300 kg

Liczba
załogi
12 os.

Maksymalna
moc silnika
184 kW

kategoria
projektowa
C
Kolumna silnika: XL-637
Typ napędu głównego: Mechaniczny
Maksymalna masa silnika: 274 kg
Standardowe wyposażenie łodzi:
- Podłoga i górny pokład z blachy ryflowanej
- Samospływ wody z pokładu
- Standardowe lakierowanie łodzi (jednobarwne, RAL 7016 Antracyt)
- Otwierana brama dziobowa
- Wciągarka ręczna bramy dziobowej
- Relingi burtowe
- Reling rufowy
- Sterówka półotwarta na rufie z pełną wysokością stania(z możliwością demontażu górnej części do transportu), w skład której wchodzą:
- 4 szyby szklane,
- kierownica,
- przekładnia hydrauliczna,
- sterociąg hydrauliczny,
- elektryczny panel sterowniczy,
- przepusty z tworzywa sztucznego na kable i przewody,
- Instalacja elektryczna (podłączenie elementów osprzętu elektrycznegodo panela sterowniczego, akumulatora i silnika*)
- 3 bakisty zamykane
- 3 słupy cumownicze (poler)
- 6 knag cumowniczych (aluminiowych)
- Demontowalne ławki burtowe dla 8 pasażerów
- Aluminiowe mocowanie na czujnik echosondy na pawęży
- Aluminiowe mocowanie na anodę
- Stopnie rufowe przy obu burtach
- Siedzisko sternika na bakiście rufowej
- Pojemnik na akumulator z mocowaniem
- Główny wyłącznik prądu
- Duża płyta pawężowa
- Stacjonarny zbiornik paliwa 140L
- Czujnik poziomu paliwa
- Wskaźnik poziomu paliwa
- Wlew paliwa
- Odpowietrzenie zbiornika paliwa
- Oświetlenie nawigacyjne
- Oświetlenie sterówki
- Anoda
Konfiguracja łodzi:
4. Bakista rufowa pojedyncza
19. Kabina aluminiowa z szybami