VIKING 650C
Łódź Aluminiowa
Viking 650C to łódź przybrzeżna zaprojektowana z myślą o trudnych warunkach. Przystosowana do użytkowania w wymagającej kategorii C, radzi sobie nawet w skrajnie niesprzyjającej pogodzie, co czyni ją jedną z najlepszych jednostek w ofercie Viking.
Jej solidna konstrukcja i nowoczesne wyposażenie gwarantują bezpieczeństwo oraz komfort zarówno podczas krótkich rejsów, jak i dłuższych wypraw.

Dane techniczne łodzi:

długość
kadłuba
6,84 m

Szerokość
kadłuba
2,44 m

Masa łodzi
bez silnika
1100 kg

Liczba
załogi
8 os.

Maksymalna
moc silnika
220,8 kW

kategoria
projektowa
C
Kolumna silnika: XL-637
Typ napędu głównego: Mechaniczny
Maksymalna masa silnika: 267 kg
Standardowe wyposażenie łodzi:
Wyposażanie standardowe łodzi:
- Podłoga i górny pokład z blachy ryflowanej
- Samospływ wody z pokładu
- Ławka dziobowa z blachy ryflowanej
- Bakista dziobowa zamykana klapą plastikową
- Półki naburtowe ze spływem wody
- Drzwiczki rufowe z uchwytem i zamknięciem ryglowym
- Komora zbiornika paliwa w części rufowej,pod podłogą, zamykana klapą z blachy ryflowanej,
- Stacjonarny zbiornik paliwa 150 l
- Czujnik poziomu paliwa
- Wlew paliwa
- Odpowietrzenie zbiornika paliwa
- Reling całościowy (podwyższony w części dziobowej)
- Konsola sterownicza – pulpit sternika, w skład którego wchodzą:
- kierownica
- przekładnia i sterociąg mechaniczny
- elektryczny panel sterowniczy,
- przepusty z tworzywa sztucznego na kable i przewody,
- fotel sternika
- fotel pasażera
- wskaźnik poziomu paliwa w zbiorniku
- bakista przed konsolą zamykana klapą aluminiową ryflowaną
- podnóżek w konsoli
- 4 przyspawane knagi cumownicze – aluminiowe
- 8 aluminiowych uchwytów transportowych na wędki, na rufie łodzi
- Oświetlenie nawigacyjne (lampa topowa biała, lampa burtowa zielona, lampa burtowa czerwona)
- Lakierowanie zewnętrzne burt (jednobarwne, kolor z palety RAL 7016 Antracyt)
- Wykończenie łodzi (odbojnica, gumowe zabezpieczenia krawędzi blach)
- Instalacja elektryczna (podłączenie elementów osprzętu elektrycznego
do panela sterowniczego, akumulatora i silnik*) - Duża płyta pawężowa
- Ucho dziobowe
- Pojemnik na akumulator z mocowaniem
- Aluminiowe mocowanie na czujnik echosondy na pawęży
- Aluminiowe mocowanie na anodę
- Spust wody z kokpitu (samospływ)
- Anoda
Konfiguracja łodzi:
6. Pokrywa zbiornika paliwa
14. Sterówka