VIKING 550HT2
Łódź Aluminiowa
Model łodzi 500 HT2 to solidna jednostka wykonana z aluminium, przeznaczona do rekreacji i wędkowania. Wyposażona jest w przestronną kabinę dziobową z pięcioma szybami z bezpiecznego szkła, zapewniającą doskonałą widoczność. Łódź posiada aluminiowe podłogi i pokład, system samospływu wody z pokładu, a także wygodną ławkę rufową z bakistą na paliwo.
W standardzie znajduje się bogate wyposażenie, w tym elektryczny panel sterowniczy, automatyczna pompa zęzowa, relingi, oświetlenie nawigacyjne, oraz zbiornik paliwa o pojemności 100 litrów. Łódź jest funkcjonalna i przystosowana do różnych warunków wodnych.

Dane techniczne łodzi:

długość
kadłuba
5,50 m

Szerokość
kadłuba
2,17 m

Masa łodzi
bez silnika
520 kg

Liczba
załogi
6 os.

Maksymalna
moc silnika
106,7 kW

kategoria
projektowa
C
Kolumna silnika: L-508
Typ napędu głównego: Mechaniczny
Maksymalna masa silnika: 220 kg
Standardowe wyposażenie łodzi:
1. Podłoga i górny pokład z blachy ryflowanej
2. Samospływ wody z pokładu
3. Ławka rufowa z dużą bakistą, wentylowanym miejscem na zbiornik paliwa, zamykana klapą aluminiową z blachy ryflowanej
4. Otwarta kabina dziobowa z 5 szybami ze szkła bezpiecznego
5. Oświetlenie kabiny (biała lampa na suficie kabiny)
6. Pulpit sternika, w skład którego wchodzą:
• kierownica,
• przekładnia kierownicza,
• sterociąg mechaniczny,
• elektryczny panel sterowniczy,
• panel sterowania pompy zęzowej automatycznej
• przepusty z tworzywa sztucznego na kable i przewody,
• obrotowy fotel sternika na stopie regulowanej
7. 4 przyspawane knagi cumownicze – aluminiowe
8. 8 aluminiowych uchwytów transportowych na wędki, na rufie łodzi
9. Standardowe oświetlenie nawigacyjne (lampa topowa biała, lampa burtowa zielona, lampa burtowa czerwona)
10. Pompa zęzowa (automatyczna)
11. Reling dachowy
12. Relingi burtowe
13. Reling rufowy
14. Oświetlenie pokładu (pojedyncza biała lampa umieszczone pod dachem kabiny, skierowana w stronę rufy łodzi)
15. 2 bakisty w kabinie zamykane standardowymi klapami
16. Podwójne siedlisko w kabinie
17. Bakista za fotelem sternika
18. Tapicerka siedzenia pasażerów w kabinie
19. 2 bakisty przy burcie
20. Stacjonarny zbiornik paliwa o poj. 100 l
21. Odpowietrzenie zbiornika paliwa
22. Wlew paliwa
23. Duża półka pawężowa
24. Główny wyłącznik prądu
25. Instalacja elektryczna (podłączenie elementów osprzętu elektrycznego do panela sterowniczego i głównego włącznika prądu*)
26. Lakierowanie zewnętrzne burt (jednobarwne, RAL 7016 Anthrazitgrau, kabina biała)
27. Wykończenie łodzi (odbojnica, profil gumowy typu C zabezpieczający zrębnicę pokładu, podsufitka w kabinie, wykładzina na burtach w kabinie)
28. Pojemnik na akumulator z mocowaniem
29. Aluminiowe mocowanie na czujnik echosondy na pawęży
30. Aluminiowe mocowanie na anodę
31. Anoda
Konfiguracja łodzi:
1.fotel obrotowy na nodze demontowalnej
4.szeroka ławka rufowa z bakistą
5.bakista rufowa pojedyncza
7.bakista dziobowa
14.sterówka
20.kabina aluminiowa z szybami