Viking łodzie Aluminiowe

VIKING 550HT

Łódź Aluminiowa

Łódź aluminiowa Viking 550HT to trwała jednostka o długości 5,5 metra i wadze 520 kg, przeznaczona do załogi maksymalnie 6 osób. Wyposażona w szeroką ławkę rufową, bakisty oraz sterówkę z aluminiową kabiną i szybami, zapewnia wygodę i funkcjonalność. Z napędem mechanicznym, przystosowana do silników o mocy do 106,7 kW.

idealnie sprawdzi się w żegludze przybrzeżnej i rekreacyjnej.

550ht Glowne

Dane techniczne łodzi:

Boat Length
długość
kadłuba
5,50 m
Ship Szerokosc
Szerokość
kadłuba
2,17 m
Cruise
Masa łodzi
bez silnika
520 kg
Boat Max
Liczba
załogi
6 os.
Motor
Maksymalna
moc silnika
106,7 kW
Viking Ship
kategoria
projektowa
C
Kolumna silnika: L-508
Typ napędu głównego: Mechaniczny
Maksymalna masa silnika: 220 kg

Standardowe wyposażenie łodzi:

1. Podłoga i górny pokład z blachy ryflowanej
2. Samospływ wody z pokładu
3. Ławka rufowa z dużą bakistą, wentylowanym miejscem na zbiornik paliwa, zamykana klapą aluminiową z blachy ryflowanej
4. Otwarta kabina dziobowa z 5 szybami ze szkła bezpiecznego
5. Oświetlenie kabiny (biała lampa na suficie kabiny)
6. Pulpit sternika, w skład którego wchodzą:
– kierownica,
– przekładnia kierownicza,
– sterociąg mechaniczny,
– elektryczny panel sterowniczy,
– panel sterowania pompy zęzowej automatycznej,
– przepusty z tworzywa sztucznego na kable i przewody,
– obrotowy fotel sternika na stopie regulowanej
7. 4 przyspawane knagi cumownicze – aluminiowe
8. 8 aluminiowych uchwytów transportowych na wędki, na rufie łodzi
9. Standardowe oświetlenie nawigacyjne (lampa topowa biała, lampa burtowa zielona, lampa burtowa czerwona)
10. Pompa zęzowa (automatyczna)
11. Reling dachowy
12. Relingi burtowe
13. Reling rufowy
14. Oświetlenie pokładu (pojedyncza biała lampa umieszczone pod dachem kabiny, skierowana w stronę rufy łodzi)
15. 2 bakisty w kabinie zamykane standardowymi klapami
16. Podwójne siedzisko w kabinie
17. Tapicerka siedzenia pasażerów w kabinie
18. Stacjonarny zbiornik paliwa o poj. 70 l
19. Odwietrzenie zbiornika paliwa
20. Wlew paliwa
21. Duża płyta pawężowa
22. Główny wyłącznik prądu
23. Instalacja elektryczna (podłączenie elementów osprzętu elektrycznego do panelu sterowniczego i głównego włącznika prądu)
24. Lakierowanie zewnętrzne burt (jednobarwne, RAL 7016 Anthrazitgrau kabina biała)
25. Wykończenie łodzi (odbojnica, profil gumowy typu C zabezpieczający zrębnicę pokładu, podsufitka w kabinie, wykładzina na burtach w kabinie)
26. Pojemnik na akumulator z mocowaniem
27. Aluminiowe mocowanie na czujnik echosondy na pawęży
28. Aluminiowe mocowanie na anodę
29. Anoda

Konfiguracja łodzi:

1. Stacjonarny fotel sternika na obrotnicy
4. Szeroka ławka rufowa z bakistą
5. Bakista rufowa pojedyncza
7. Bakista dziobowa
14. Sterówka
20. Kabina aluminiowa z szybami

Wersje modelu:

Galeria:

Wersje modelu: