Viking łodzie Aluminiowe

VIKING 550CR

Łódź Aluminiowa

Łódź aluminiowa Viking 550CR to solidna jednostka o długości 5,5 m i szerokości 2,17 m, zaprojektowana dla maksymalnie 6 osób. Jej masa bez silnika wynosi 500 kg, a silnik przyczepny o mocy do 66,2 kW może ważyć maksymalnie 170 kg. Wyposażona w mechaniczny napęd, łódź należy do kategorii projektowej C, co oznacza, że nadaje się do pływania przybrzeżnego, na jeziorach i rzekach.

W standardzie posiada m.in. stacjonarny fotel sternika na obrotnicy, bakisty dziobowe i rufowe oraz sterówkę z daszkiem.

550 CR (2)

Dane techniczne łodzi:

Boat Length
długość
kadłuba
5,50 m
Ship Szerokosc
Szerokość
kadłuba
2,17 m
Cruise
Masa łodzi
bez silnika
500 kg
Boat Max
Liczba
załogi
6 os.
Motor
Maksymalna
moc silnika
66,2 kW
Viking Ship
kategoria
projektowa
C
Kolumna silnika: L-508
Typ napędu głównego: Mechaniczny
Maksymalna masa silnika: 170 kg

Standardowe wyposażenie łodzi:

1. Podłoga i górny pokład z blachy ryflowanej
2. Samospływ wody z pokładu
3. Ławka dziobowa z blachy ryflowanej z bakistą
4. Ławka rufowa z dużą bakistą, zamykana klapą aluminiową z blachy ryflowanej z miejscem na zbiornik paliwa wraz z wentylacją
5. Reling całościowy (podwyższony w części dziobowej)
6. Konsola sterownicza – pulpit sternika z dachem aluminiowym, w skład którego wchodzą:
– reling konsoli,
– szyba konsoli z tworzywa sztucznego,
– kierownica,
– przekładnia kierownicza,
– sterociąg,
– elektryczny panel sterowniczy,
– przepusty z tworzywa sztucznego na kable i przewody,
– bakista przed konsolą zamykana klapą aluminiową ryflowaną
7. 4 przyspawane knagi cumownicze – aluminiowe
8. Stacjonarny fotel sternika na obrotnicy
9. 8 aluminiowych uchwytów transportowych na wędki, na rufie łodzi
10. Oświetlenie nawigacyjne (lampa topowa biała, lampa burtowa zielona, lampa burtowa czerwona)
11. Pompa zęzowa (automatyczna)
12. Zbiornik paliwa o pojemności 70 l
13. Lakierowanie zewnętrzne burt (jednobarwne, RAL 7016 Anthrazitgrau)
14. Wykończenie łodzi (odbojnica, profil gumowy typu C zabezpieczający zrębnice pokładu)
15. Instalacja elektryczna (podłączenie elementów osprzętu elektrycznego do panelu sterowniczego*)
16. Duża płyta pawężowa
17. Ucho dziobowe
18. Aluminiowe mocowanie na czujnik echosondy na pawęży
19. Aluminiowe mocowanie na anodę
20. Anoda
21. Stacjonarny fotel sternika

Konfiguracja łodzi:

1. Stacjonarny fotel sternika na obrotnicy
4. Bakista rufowa pojedyncza
7. Bakista dziobowa
14. Sterówka
19. Daszek nad sterówką

Wersje modelu:

Galeria:

Prezentacja wideo:

Dodatkowe informacje: