Viking łodzie Aluminiowe

VIKING 550C

Łódź Aluminiowa

Aluminiowa łódź Viking 550 to solidna jednostka o długości 5,5 metra i szerokości 2,17 metra. Jej masa bez silnika wynosi 500 kg, co czyni ją stabilną, a jednocześnie wystarczająco lekką do łatwego transportu. Łódź mieści do 6 osób, co sprawia, że jest idealna na wyprawy rekreacyjne lub wędkarskie. Viking 550 jest przystosowany do montażu silnika o maksymalnej mocy 66,2 kW (90 KM) i masie do 170 kg, z napędem mechanicznym.

Kategoria projektowa C oznacza, że łódź nadaje się do pływania po przybrzeżnych wodach, dużych zatokach, rzekach i jeziorach.

550c Rotated

Dane techniczne łodzi:

Boat Length
długość
kadłuba
5,50 m
Ship Szerokosc
Szerokość
kadłuba
2,17 m
Cruise
Masa łodzi
bez silnika
500 kg
Boat Max
Liczba
załogi
6 os.
Motor
Maksymalna
moc silnika
66,2 kW
Viking Ship
kategoria
projektowa
C
Kolumna silnika: L-508
Typ napędu głównego: Mechaniczny
Maksymalna masa silnika: 170 kg

Standardowe wyposażenie łodzi:

1. Podłoga i górny pokład z blachy ryflowanej
2. Samospływ wody z pokładu
3. Ławka dziobowa w kształcie „U” z blachy ryflowanej
4. Otwarta ławka rufowa
5. Reling całościowy (podwyższony w części dziobowej)
6. Centralna konsola sterownicza – pulpit sternika, w skład którego wchodzą:
– reling konsoli,
– szyba konsoli z tworzywa sztucznego,
– kierownica,
– przekładnia kierownicza,
– sterociąg,
– elektryczny panel sterowniczy
– przepusty z tworzywa sztucznego na kable i przewody,
– bakista przed konsolą zamykana klapą aluminiową ryflowaną
7. Bakista za sterówką
8. 4 przyspawane knagi cumownicze – aluminiowe
9. 8 aluminiowych uchwytów transportowych na wędki, na rufie łodzi
10. Oświetlenie nawigacyjne (lampa topowa biała, lampa burtowa zielona, lampa burtowa czerwona)
11. Pompa zęzowa (automatyczna)
12. Stacjonarny zbiornik paliwa o pojemności 70 l
13. Lakierowanie zewnętrzne burt (jednobarwne, RAL 7016 Anthrazitgrau)
14. Wykończenie łodzi (odbojnica, profil gumowy typu C zabezpieczający zrębnicę pokładu)
15. Instalacja elektryczna (podłączenie elementów osprzętu elektrycznego do panelu sterowniczego*)
16. Mała płyta pawężowa
17. Duża płyta pawężowa
18. Ucho dziobowe
19. Aluminiowe mocowanie na czujnik echosondy na pawęży
20. Aluminiowe mocowanie na anodę
21. Anoda

Konfiguracja łodzi:

1. Fotel sternika na obrotnicy, stacjonarny
3. Fotel pasażera na obrotnicy stacjonarny
4. Szeroka ławka rufowa z bakistą
7. Bakista dziobowa
14. Sterówka

Wersje modelu:

Galeria:

Prezentacja wideo:

Dodatkowe informacje: