Viking łodzie Aluminiowe

Viking 460HT

Łódź Aluminiowwa
Viking 460 został skonstruowany dla szerokiej rzeszy wędkarzy którzy lubią wygodę na pokładzie oraz możliwość dowolnej konfiguracji wyposażenia wnętrza łodzi. Łódz Viking 460 produkowana w 27 wersjach wyposażenia . Jest to najpopularniejsza jednostka wędkarska w swojej klasie .Viking 460 pływa już w 28 krajach Europy. Najnowsze modele Vikinga 460 to model ze sterówką oraz z kabiną. Popularna 460-tka to Hit na rynku wędkarskim.
Łódź charakteryzuje się również doskonałą stabilnością, co czyni ją idealnym wyborem na długie wyprawy wędkarskie, nawet w trudniejszych warunkach wodnych.
460HT Glowne Final 2

Dane techniczne łodzi:

Boat Length
długość
kadłuba
4,6 m
Ship Szerokosc
Szerokość
kadłuba
2,02 m
Cruise
Masa łodzi
bez silnika
270 kg
Boat Max
Liczba
załogi
5/6 os.
Motor
Maksymalna
moc silnika
45 kW
Viking Ship
kategoria
projektowa
C / D
Kolumna silnika: L-508
Typ napędu głównego: Mechaniczny
Maksymalna masa silnika: 110 kg

Standardowe wyposażenie łodzi:

1. Podłoga i górny pokład z blachy ryflowanej.
2. Ławka rufowa z bakią rufową z klapą aluminiową, wentylacją i spływem podsilnikowym.
3. Rolka dziobowa.
4. Reling dzielony.
5. Ławka dziobowa z komorą wypornościową.
6. Otwarta kabina dziobowa z 5 szybami ze szkła bezpiecznego.
7. Obrotowy fotel sternika na stopie regulowanej.
8. Oświetlenie nawigacyjne (lampa topowa biała, lampa burtowa zielona, lampa burtowa czerwona).
9. Elektryczny panel sterowniczy.
10. Knagi cumownicze aluminiowe 4 szt.
11. Potrójny plastikowy pionowy uchwyt na wędki.
12. Konsola sterownicza – pulpit sternika, w skład którego wchodzą:
– reling konsoli,
– szyba konsoli z tworzywa sztucznego,
– kierownica,
– przekładnia kierownicza,
– sterociąg mechaniczny,
– przepusty z tworzywa sztucznego na kable i przewody.
13. Zewnętrzne powierzchnie burt oraz rufy wyklejone folią z wzorami graficznymi (wzory dostępne na stronie firmy https://vikinglodzie.pl/ ) Zmiana na lakierowanie zewnętrzne dopłata 1000 zł (nie dotyczy lakierów metalicznych i matowych).
14. Wykończenie łodzi (odbojica, profil gumowy typu C zabezpieczający zrębnice pokładu).
15. Instalacja elektryczna (podłączenie elementów osprzętu elektrycznego do panelu sterowniczego).
16. Duża płyta pawężowa.
17. Mała płyta pawężowa.
18. Ucho dziobowe.
19. Aluminiowe mocowanie na czujnik echosondy na pawęży.
20. Aluminiowe mocowanie na anodę.
21. Spust wody z kokpitu (samospływ).
22. Anoda.
23. Czarna wykładzina na burtach.
24. Wykładzina winylowa na ławkach.

Konfiguracja łodzi:

1. Fotel sternika na obrotnicy, stacjonarny, na bakiście
4. Szeroka ławka rufowa z bakistą
5. Bakista rufowa pojedyncza
6. Pokrywa zbiornika paliwa
12. Stopień rufowy
13. Ławka środkowa demontowalna
14. Sterówka
18. Gniazdo fotela demontowalnego
21. Knaga aluminiowa
22. Reling

Wersje modelu:

Galeria: